Vaše spolehlivé vývojářské oddělení

Vystupte z řady. Obohaťte svůj LinkedIn profil o videa

23.05.2019

Sociální síť LinkedIn v Česku pomalu získává na popularitě. Konkurence však zatím není silná, a tak je poměrně jednoduché se odlišit, vystoupit z řady a nechat ostatní uživatele daleko za sebou. Objevte, jak na to.

Jaký obsah budete sdílet?

Na LinkedInu máte několik možností, jak se se světem podělit o své myšlenky. Můžete zvolit krátký status, článek a nebo video. Do posledního zmiňovaného se však českým uživatelům moc nechce. Schválně zapátrejte mezi svými kontakty a zkuste najít někoho, kdo aktivně natáčí a sdílí videoobsah. Myslíte, že budete úspěšní?

Vyšperkujte LinkedIn profil videem

Video tvoří až 80 % obsahu konzumovaného na síti. Zároveň se dá poměrně rychle připravit a díky neverbální komunikaci můžete vyjádřit cokoliv, co se těžko popisuje slovy. Google navíc momentálně videoobsah miluje a staví ho na dobré pozice ve vyhledávání. Důvodů k zapnutí kamery je tedy víc než dost.

Jaké téma na LinkedInu zaujme?

Na začátku se budete muset poprat s několika zásadními otázkami. První z nich je zároveň i tou nejdůležitější. Jaká témata zvolit? V tomto případě se rozhodně nevyplatí střílet od boku. Raději si sedněte a v klidu promyslete, jaké jsou vaše cíle na LinkedInu. Můžete budovat brand a snažit se zvýšit povědomí o značce, hledat nové zákazníky a nebo se profilovat jako odborník a leader ve svém oboru. Když zjistíte, čeho vlastně chcete dosáhnout a kdo je tedy vaší cílovou skupinou, bude se vám téma pro videa vymýšlet mnohem snadněji.

Dalším tipem, jak zvolit videoobsah nejvhodnější pro vaše potřeby, je určení klíčových slov. Vyberte si taková, která popisují vaši osobnost a charakterizují značku. Přemýšlejte, jak chcete být vnímáni a vybraná klíčová slova promítněte do způsobu natáčení.

Nasměrovat vás mohou také ostatní tvůrci na LinkedInu nebo Youtube. Najděte ty, kteří vás zaujmou a inspirujte se jejich videi. Čerpat můžete i z knih nebo podcastů lídrů a inovátorů ve vašem oboru. Dalším skvělým nápadem jsou interview s úspěšnými podnikateli.

Určitě si nezapomeňte jednotlivé příspěvky detailně rozplánovat. Pro začátek můžete zkusit publikovat 1 nebo 2 videa týdně.

Vyhodnocujte výsledky

Pravidelně vyhodnocujte své výsledky a upravujte podle nich plán publikování i obsah. Stačí u videa kliknout na počet zobrazení a dostanete se na stránku s metrikami. Tady zjistíte, které firmy vás nejvíce sledují. Můžete přizpůsobit obsah pro jejich potřeby a nebo je označit, když vyjde video, které by je mohlo zaujmout. Zobrazí se vám také nejčastější profese vašich sledujích. Pro zvýšení dosahu je v dalším videu označte hashtagem.

A jak to máte s obsahem na LinkedInu vy? Jste fanoušky videí, nebo si raději přečtete dobrý článek? Podělte se s námi v komentáři a nezapomeňte připsat, kdo vás při tvorbě příspěvků na tuhle sociální síť inspiruje nejvíce.


Komentáře

Žádne komentáře

Zanechte komentář


Facebook Nenechte si ujít žádnou novinku a sledujte nás na Facebooku.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
V pořádku Další informace

Nenašli jste co jste hledali?